Digitaal Op Maat werkt samen met Faster Forward Elements.
Eén hoogwaardig en gebruiksvriendelijk systeem dat alle processen rondom de klant stroomlijnt: dat is de gedachte achter deze financiële software. Elements omvat zowel een BPMS- als een CRM- systeem en biedt daarmee het beste van twee werelden: efficiënte workflows voor de afhandeling van alle financiële processen, gekoppeld aan laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant. Dankzij de koppeling met Digitaal Op Maat beschikt de adviseur bovendien altijd over de meest actuele gegevens.
“Wij werken al jaren met de online formulieren van Digitaal op Maat. Het systeem helpt ons enorm om bij onze klanten zeer efficiënt en klantvriendelijk gegevens op te vragen voor een adviesgesprek of voor het jaarlijks opvragen van gegevens voor het onderhoud of belastingaangifte. Wij zijn onlangs overgestapt naar Elements van Faster Forward. Hierdoor is het mogelijk om door gebruik van API’s de gegevens volledig automatisch uit te wisselen en klaar te zetten in de formulieren. Na het invullen en afronden van de digitale formulieren worden de gewijzigde gegevens van de klant terug gezet in het CRM van Faster Forward. Dit helpt echt om de administratieve werkzaamheden te verminderen. Een grote wens van veel adviseurs.
Onze missie is: Leef je leven met financiële rust. Wij helpen de klant om met (zoveel mogelijk) financiële rust te leven. Om dit te kunnen doen is het heel belangrijk dat wij volledig op de hoogte zijn van de wijzigingen van de persoonlijke situatie van de klant. Door het digitaliseren van formulieren en de koppelingen met ons CRM kunnen wij, naast regelmatig persoonlijk contact, gestructureerd onze klant helpen met het doorgeven van de wijzigingen, wensen en vragen.
Het is mooi om te ervaren dat ook bij wensen voor aanpassingen Digitaal op Maat snel schakelt en de programmeurs opdracht geeft om dit te implementeren. Het is wel belangrijk dat je voldoende tijd uittrekt om je eigen wensen goed op een rij te zetten en tijd in te ruimen voor de implementatie. De formulieren kun je namelijk volledig zelf samenstellen. Maar welke vragen wil je dan stellen aan je klanten? Welke gegevens heb je nodig? Hoe wil je de klanten aanschrijven? Wie pakt de acties op die eruit rollen?
Samenvattend hebben wij met de digitale formulieren van Digitaal op Maat een optimale werkwijze gerealiseerd om de afspraken vanuit ons serviceabonnement efficiënt en persoonlijk in te vullen."